Възможно ли е витамин „С“ да попречи на действието на противозачатъчните хапчета?

Възможно ли е витамин „С“ да попречи на действието на противозачатъчните хапчета?

Имаше опасения,че витамин С би могъл да засили действието на естрогена,макар това да бе щателно изследване и опровергано.

Относно витамин С и противозач76918026_4524271_4264676537_4975bf525e_Vitamin_C__dont_forget_to_get_plenty_Oатъчните хапчета има един проблем: той може да предизвика диария, ако се приема в големи количества, а както знаете, диарията може да попречи на действието на контрацептивите. Аз лично не споделям тези опасения, тъй като диарията обикновенно е свързана с инфекция и/или понижено усвояване (на храна и на хапчета), докато разстройството, предизвикано от големи количества витамин С, не е съпроводено от това понижаване и съответно не би трябвало да влияе върху абсорбцията на противозачатъчните хапчета. С други думи аз мисля,че няма проблем да пиете витамин С, докато сте на контрацептиви.

Решението обаче трябва да вземете сами.Противозачатъчните хапчета не са 100% ефективни,затова, ако не подействат в даден момент, няма как да разберете дали е било заради витамин С, или не.Ето защо ви съветвам да подходите предпазливо и да не пиете по повече от 1г на ден,докато приемате хапчета.Ако се нуждаете от повече витамин С, помислете за друга форма на контрацепция.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *